PRZEBIEG ZAMÓWIENIA


1. Złożenie zamówienia

Zamówienie można złożyć za pośrednictwem naszej strony lub w naszej siedzibie: Kielce, ul. ZAGÓRSKA 3.

- PRZEZ STRONĘ INTERNETOWĄ

Klikając w opcję "ZAMÓW" (dostępną przy każdym produkcie), otworzą Państwo Formularz, który należy wypełnić i odesłać na nasz adres mailowy.
Po przysłaniu formularza otrzymają Państwo odpowiedź, w której ustalimy szczegóły oraz wycenimy zlecenie.

- W NASZEJ SIEDZIBIE (ul. Zagórska 3 w Kielcach)

Formularz wypełniamy na miejscu.

2. Projekt graficzny

Tworzymy dla Państwa projekt graficzny (do 3 dni roboczych) i odsyłamy mailowo w celu sprawdzenia.
Należy dokładnie sprawdzić poprawność danych - zwłaszcza pod kątem ewentualnych literówek, numerów telefonu, godzin, miejsc itp.

Po sprawdzeniu należy zgłosić akceptację bądź poprawki. Po zaakceptowaniu projektu nie ma już możliwości zmian, nie można też rościć pretensji co do błędów wcześniej zaakceptowanych.

3. Druk i odbiór/wysyłka zamówienia

Zaakceptowany przez Państwa projekt przenosimy do rzeczywistości - drukujemy, wycinamy, składamy i ozdabiamy wybranymi dodatkami, a następnie pakujemy i wysyłamy lub zawiadamiamy Państwa o możliwości osobistego odbioru zamówienia.
Zamówienia realizujemy w terminie od 1 do 14 dni roboczych - w zależności od rodzaju wybranego zaproszenia oraz nakładu pracy w danym momencie.
Następnie informujemy o możliwości odbioru lub wysyłamy zamówienie. Czas potrzebny na dostarczenie przesyłki nie jest wliczony do czasu realizacji.

REGULAMIN


Przed dokonaniem zakupu proszę zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. Zakup oznacza jego zrozumienie i zaakceptowanie.

1. Ze strony pobierany jest Formularz, który należy wypełnić i odesłać na nasz adres e-mail. Prawidłowo wypełniony Formularz jest podstawą do sporządzenia wstępnego projektu graficznego do akceptacji.

2. Po otrzymaniu wypełnionego Formularza, w ciągu 1-3 dni roboczych przygotowywany jest i wysyłany na Państwa e-mail wstępny projekt do akceptacji.

3. Projekt graficzny przygotowywany jest gratis przy zamówieniu powyżej 20 sztuk zaproszeń. Przy mniejszych zamówieniach - prosimy sprawdzić cennik.

4. Po akceptacji projektu nie ma już możliwości dokonywania zmian. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne błędy po akceptacji projektu, dlatego prosimy o dokładne sprawdzanie przesłanego projektu - głównie pod kątem nazw i nazwisk, literówek, dat itp.

5. Termin realizacji wynosi od 3 do 14 dni roboczych. Poprzez termin realizacji należy rozumieć czas, który upłynie od momentu zaakceptowania projektu i odnotowania wymaganej kwoty na koncie/zapłaty w gotówce do dnia, w którym zostanie nadana paczka/nastąpi odbiór osobisty.

6. Kupujący ma prawo do zwrotu zamówionych towarów w terminie do 10 dni, licząc od daty wysłania towaru (daty nadania przesyłki), bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar będzie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu, nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania lub uszkodzeń oraz będzie zawierał wszystkie elementy wchodzące w jego skład. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać zabezpieczony przed zniszczeniem na adres naszej firmy na koszt Kupującego. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, swoje dane personalne oraz podać numer konta bankowego, na które ma zostać przekazany zwrot należności. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy jej stan pod względem wyżej wymienionych warunków. Jeżeli będą spełnione w/w wymogi odstąpienie od umowy zostanie dokonane, a kwota należna zwrócona zostanie w przeciągu 10 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Jako kwotę należności podlegającą zwrotowi rozumieć należy tylko i wyłącznie wartość zwracanego towaru. Koszty wysyłki zwrotnej towaru nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy zwrotów przesłanych przesyłką za pobraniem. W przypadku niezgodności przesyłki z wyżej wymienionymi warunkami towar zostanie zwrócony na koszt Klienta. Towary wykonywane na indywidualne zamówienie są traktowane jako usługa, nie są objęte możliwością zwrotu. Towary te rozumiane są jako rzeczy, które nie nadają się do powtórnej sprzedaży osobom trzecim. Zaliczamy do nich zaproszenia, zawiadomienia, winietki, zawieszki, podziękowania, opakowania itp..., czyli wszystkie te rzeczy, które są odpowiednio przygotowane i zadrukowane wg Państwa życzenia.

W przypadku błędów w druku, powstałych z winy Sprzedającego (nie zaliczamy tu błędów tekstowych, wynikłych już po zaakceptowaniu projektu przez Kupującego), Kupujący ma prawo dokonać zwrotu towaru na swój koszt w terminie do 10 dni od dnia otrzymania towaru. W terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru, Sprzedający na swój koszt nada paczkę zwrotną do Kupującego wraz z poprawionym lub nowym towarem. Kupujący ma obowiązek podania przyczyny reklamacji, uprzednio kontaktując się ze Sprzedającym telefonicznie lub e-mailowo, przed zwrotem towaru.

7. Zdjęcia umieszczone na stronie są zdjęciami poglądowymi, mogą nieznacznie odbiegać w zakresie barwy i wielkości, co jest często spowodowane indywidualnymi ustawieniami monitora.

8. Zastrzegamy sobie prawo do minimalnych różnic między pojedynczymi egzemplarzami wyrobów ręcznie wykonanych - jest to nieuniknione przy ręcznym wyrobie.

9. Przy zaproszeniach ze złoceniem lub srebrzeniem Drukarnia zastrzega, że pomimo dokładania wszelkich starań niektóre elementy mogą nie być idealnie pokryte folią metaliczną ze względu na ograniczenia wynikające z użytej technologii, a braki wynikające z tego faktu nie mogą być podstawą do reklamacji (przy zachowaniu min. 90% pokrycia wynikającego z projektu).

10. Do dni roboczych nie są wliczane soboty, niedziele i święta.

11. Prezentowane na aukcji projekty, zdjęcia, wzory, opisy i inne elementy graficzne stanowią przedmiot praw autorskich. Kopiowanie, wykorzystywanie ich w jakiejkolwiek formie bez wcześniejszej pisemnej zgody Sprzedającego jest zabronione.

12. Drukarnia Zaproszeń zastrzega sobie prawo do publikacji w internecie/prezentacji w lokalu wszystkich swoich realizacji.

13. Wszelkie kwestie nie ujęte w niniejszym Regulaminie podlegają przepisom Kodeksu cywilnego.

POLITYKA PRYWATNOŚCI


POLITYKA PRYWATNOŚCI w skrócie


Drogi Użytkowniku!
Dbamy o Twoją prywatność i chcemy, abyś w czasie korzystania z naszych usług czuł się komfortowo. Dlatego też poniżej prezentujemy Ci najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez nasz Sklep.
Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż:
Państwa dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przysługuje Państwu prawo dostępu do ich treści oraz możliwości ich poprawiania. Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne. Dane zostaną usunięte na Państwa prośbę.

Administratorem danych osobowych jest Łukasz Czechowicz, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: BIUROGRAF, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Finansów, NIP 8641797367, nr REGON 260165892, ul. Kościuszki 26, 25-310 Kielce.
Kontakt: drukarniazaproszen@gmail.com

POLITYKA PRYWATNOŚCI szczegóły


1. Niniejszy dokument zawierający Politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies przez sklep stacjonarny prowadzony pod marką Drukarnia Zaproszeń, ul. Zagórska 3, Kielce oraz sklep internetowy, prowadzony pod adresem www.drukarniazaproszen.pl zwany dalej "Sklepem", został stworzony i przyjęty przez jej właściciela: Łukasz Czechowicz, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą : BIUROGRAF, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Finansów, NIP 8641797367, nr REGON 260165892, ul. Kościuszki 26, 25-310 Kielce, w celu: podkreślenia szczególnego znaczenia, jakie przypisujemy problematyce ochrony prywatności użytkowników odwiedzających Sklep; udzielenia Użytkownikom informacji dotyczącej wykorzystywania plików cookies, wymaganej przez przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004. Prawo telekomunikacyjne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 935);

2. Zapewniamy, że naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie Użytkownikom Sklepu ochrony prywatności na poziomie odpowiadającym standardom określonym w obowiązujących przepisach prawnych, w szczególności w ustawie: z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1219); z dnia 16 lipca 2004. Prawo telekomunikacyjne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 935) oraz rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

3. Zapewniamy, że zależy nam na przestrzeganiu obowiązujących przepisów prawnych, zwłaszcza tych, które chronią prywatność Użytkowników.

4. Platforma pozyskuje informacje o użytkownikach i ich zachowaniu poprzez: formularze, w którym kontrahent dobrowolnie wprowadza własne dane; zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. "ciasteczka"); gromadzenie logów serwera www

5. Zasady dotyczące informacji wprowadzanych przez kontrahentów: Sklep zbiera informacje podane dobrowolnie przez kontrahenta Sklep może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP); Dane podane w formularzu są przetwarzane dla zapewnienia prawidłowego wykonania i rozliczenia umowy sprzedaży, a nadto również dla zrealizowania funkcji ubocznych, z których korzystać mogą kontrahenci; Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom świadczącym usługi wspomagające realizację funkcji platformy, w szczególności dotyczy to informacji teleadresowych kontrahenta na rzecz podmiotu odpowiedzialnego za przewóz zamówionego towaru; Dane te mogą być udostępnione tylko i wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa lub na podstawie pisemnej zgody osoby, której dane dotyczą; Dane osobowe zebrane przez Sklep są przetwarzane w sposób, w celu i zakresie określonym na stronie internetowej w Regulaminie Drukarni Zaproszeń: http://drukarniazaproszen.pl/przebieg.html

6. Zasady dotyczące plików cookies: Sklep korzysta z plików cookies; Pliki cookies stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym kontrahenta i przeznaczone są do korzystania z platformy. Pliki cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym kontrahenta pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest właściciel platformy; Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach: tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób kontrahenci korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, utrzymanie sesji kontrahenta po zalogowaniu, dzięki której kontrahent nie musi na każdej podstronie platformy ponownie wpisywać loginu i hasła, optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie kontrahenta i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb, Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym kontrahenta. Kontrahent może dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej; Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji kontrahenta może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie z platformy; Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki kontrahent korzysta z Platformy. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji kontrahenta lub czasie pozostawania na danej stronie; W zakresie informacji o preferencjach kontrahenta gromadzonych przez sieć reklamową Google, kontrahent może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/.

7. Logi serwera. Informacje o niektórych zachowaniach kontrahentów podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania sklepem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług; Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać: czas nadejścia zapytania, czas wysłania odpowiedzi, nazwę stacji klienta - identyfikacja realizowana przez protokół HTTP, informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP, adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez kontrahenta (referer link) - w przypadku gdy przejście do platformy nastąpiło przez odnośnik, informacje o przeglądarce kontrahenta, informacje o adresie IP; Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony; Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania platformą.

8. Udostępnienie danych. Dane, o których mowa w ust. 6 i 7 mogą być udostępnione tylko i wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa lub na podstawie pisemnej zgody osoby, której dane dotyczą. Dane osobowe Usługobiorców i Klientów Sklepu mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:
- przewoźnicy / spedytorzy / brokerzy kurierscy - w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie ze sposobu dostawy Produktu przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi, spedytorowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do zrealizowania dostawy Produktu Klientowi.
- podmioty obsługujące płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do obsługi płatności realizowanej przez Klienta.
- dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, w tym Sklepu Internetowego i świadczonych za jego pośrednictwem Usług Elektronicznych (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia Sklepu Internetowego, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Administratorowi) - Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności.
- dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Administratorowi wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) - Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności.