PRZEBIEG ZAMÓWIENIA


1. Złożenie zamówienia

Zamówienie można złożyć za pośrednictwem naszej strony lub w naszej siedzibie: Kielce, ul. Leśna 5.

- PRZEZ STRONĘ INTERNETOWĄ

Klikając w opcję "ZAMÓW" (dostępną przy każdym produkcie), otworzą Państwo Formularz, który należy wypełnić i odesłać na nasz adres mailowy.
Po przysłaniu formularza otrzymają Państwo odpowiedź, w której ustalimy szczegóły oraz wycenimy zlecenie.

- W NASZEJ SIEDZIBIE (ul. Leśna 5 w Kielcach)

Formularz wypełniamy na miejscu.

2. Projekt graficzny

Tworzymy dla Państwa projekt graficzny (do 3 dni roboczych) i odsyłamy mailowo w celu sprawdzenia.
Należy dokładnie sprawdzić poprawność danych - zwłaszcza pod kątem ewentualnych literówek, numerów telefonu, godzin, miejsc itp.

Po sprawdzeniu należy zgłosić akceptację bądź poprawki. Po zaakceptowaniu projektu nie ma już możliwości zmian, nie można też rościć pretensji co do błędów wcześniej zaakceptowanych.

3. Druk i odbiór/wysyłka zamówienia

Zaakceptowany przez Państwa projekt przenosimy do rzeczywistości - drukujemy, wycinamy, składamy i ozdabiamy wybranymi dodatkami, a następnie pakujemy i wysyłamy lub zawiadamiamy Państwa o możliwości osobistego odbioru zamówienia.
Zamówienia realizujemy w terminie od 1 do 14 dni roboczych - w zależności od rodzaju wybranego zaproszenia oraz nakładu pracy w danym momencie.

REGULAMIN


Przed dokonaniem zakupu proszę zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. Zakup oznacza jego zrozumienie i zaakceptowanie.

1. Ze strony pobierany jest Formularz, który należy wypełnić i odesłać na nasz adres e-mail. Prawidłowo wypełniony Formularz jest podstawą do sporządzenia wstępnego projektu graficznego do akceptacji.

2. Po otrzymaniu wypełnionego Formularza, w ciągu 1-3 dni roboczych przygotowywany jest i wysyłany na Państwa e-mail wstępny projekt do akceptacji.

3. Projekt graficzny przygotowywany jest gratis przy zamówieniu powyżej 20 sztuk zaproszeń. Przy mniejszych zamówieniach - prosimy sprawdzić cennik.

4. Po akceptacji projektu nie ma już możliwości dokonywania zmian. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne błędy po akceptacji projektu, dlatego prosimy o dokładne sprawdzanie przesłanego projektu - głównie pod kątem nazw i nazwisk, literówek, dat itp.

5. Termin realizacji wynosi od 3 do 14 dni roboczych. Poprzez termin realizacji należy rozumieć czas, który upłynie od momentu zaakceptowania projektu i odnotowania wymaganej kwoty na koncie/zapłaty w gotówce do dnia, w którym zostanie nadana paczka/nastąpi odbiór osobisty.

6. Kupujący ma prawo do zwrotu zamówionych towarów w terminie do 10 dni, licząc od daty wysłania towaru (daty nadania przesyłki), bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar będzie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu, nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania lub uszkodzeń oraz będzie zawierał wszystkie elementy wchodzące w jego skład. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać zabezpieczony przed zniszczeniem na adres naszej firmy na koszt Kupującego. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, swoje dane personalne oraz podać numer konta bankowego, na które ma zostać przekazany zwrot należności. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy jej stan pod względem wyżej wymienionych warunków. Jeżeli będą spełnione w/w wymogi odstąpienie od umowy zostanie dokonane, a kwota należna zwrócona zostanie w przeciągu 10 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Jako kwotę należności podlegającą zwrotowi rozumieć należy tylko i wyłącznie wartość zwracanego towaru. Koszty wysyłki zwrotnej towaru nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy zwrotów przesłanych przesyłką za pobraniem. W przypadku niezgodności przesyłki z wyżej wymienionymi warunkami towar zostanie zwrócony na koszt Klienta. Towary wykonywane na indywidualne zamówienie są traktowane jako usługa, nie są objęte możliwością zwrotu. Towary te rozumiane są jako rzeczy, które nie nadają się do powtórnej sprzedaży osobom trzecim. Zaliczamy do nich zaproszenia, zawiadomienia, winietki, zawieszki, podziękowania, opakowania itp..., czyli wszystkie te rzeczy, które są odpowiednio przygotowane i zadrukowane wg Państwa życzenia.

W przypadku błędów w druku, powstałych z winy Sprzedającego (nie zaliczamy tu błędów tekstowych, wynikłych już po zaakceptowaniu projektu przez Kupującego), Kupujący ma prawo dokonać zwrotu towaru na swój koszt w terminie do 10 dni od dnia otrzymania towaru. W terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru, Sprzedający na swój koszt nada paczkę zwrotną do Kupującego wraz z poprawionym lub nowym towarem. Kupujący ma obowiązek podania przyczyny reklamacji, uprzednio kontaktując się ze Sprzedającym telefonicznie lub e-mailowo, przed zwrotem towaru.

7. Zdjęcia umieszczone na aukcji są zdjęciami poglądowymi, mogą nieznacznie odbiegać w zakresie barwy i wielkości, co jest często spowodowane indywidualnymi ustawieniami monitora.

8. Zastrzegamy sobie prawo do minimalnych różnic między pojedynczymi egzemplarzami wyrobów ręcznie wykonanych - jest to nieuniknione przy ręcznym wyrobie.

9. Do dni roboczych nie są wliczane soboty, niedziele i święta.

10. Prezentowane na aukcji projekty, zdjęcia, wzory, opisy i inne elementy graficzne stanowią przedmiot praw autorskich. Kopiowanie, wykorzystywanie ich w jakiejkolwiek formie bez wcześniejszej pisemnej zgody Sprzedającego jest zabronione.

11. Drukarnia Zaproszeń zastrzega sobie prawo do publikacji w internecie/prezentacji w lokalu wszystkich swoich realizacji.

12. Wszelkie kwestie nie ujęte w niniejszym Regulaminie podlegają przepisom Kodeksu cywilnego.